czwartek, 14 listopada 2013

NAJLEPSZA TRÓJKA - kanały Youtube

Dzisiaj chciałam Wam opowiedzieć parę słów o 3 moich ulubionych kanałach modowo-urodowo-lifestylowych na youtube. Każdą z tych dziewczyn uwielbiam i darzę ogromną sympatią. Jeśli którejś z nich jeszcze nie znacie, to z całego serca polecam Wam ich filmiki.


MIEJSCE 3
CIASTECZKO25 - to kanał modowo-urodowy, który oglądałam jako pierwszy. I to tak naprawdę przez Kasię zaczęło się moje uzależnienie od youtube'a ;) Przepiękne makijaże, genialne stroje dnia, rzeczowe recenzje kosmetyków, a od niedawna i świetne pomysły DIY (możecie je podpatrywać na jej drugim kanale).



MIEJSCE 2
DESIGNYOURLIFEPL - kanał Aliny odkryłam dopiero kilka miesięcy temu. Kreatywna i pomysłowa. Ta dziewczyna to jedna wielka skarbnica pomysłów - każde jej filmiki czy posty na blogu z serii DIY sprawiają, że sama zaczynam szukać, kombinować i tworzyć coś z niczego. A każda jej notka zawsze wpływa na mnie motywująco i daje mi kopa do działania.



MIEJSCE 1 
CALLMEBLONDIEE - no i na koniec nasza dzisiejsza zwyciężczyni, czyli Basia :) Niesamowicie szczera, autentyczna, zabawna. Każdy jej filmik oglądam z wielkim bananem na twarzy. Zaraża mega pozytywną energią, do tego otwarcie mówi, które kosmetyki są genialne, a które do niczego, bez ściemy i owijania w bawełnę. To po jej recenzjach zazwyczaj moja kosmetyczka się powiększa. Tylko mój portfel nie jest z tego powodu zadowolony ;)



A wy jakie kanały polecacie? Które dziewczyny oglądacie najchętniej? 

4 komentarze:

  1. Właśnie nie potrafię się przekonać do oglądania, wolę czytać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda z dziewczyn ma swojego bloga, więc jeśli ich nie znasz, to serdecznie polecam do nich zajrzeć :)

      Usuń
  2. Ja uwielbiam kanał Michelle Phan, pokazuje jak za pomocą makijażu upodobnić się do znanych postaci, nie tylko tych ze świata realnego. I z kulinarnych Ochikeron - jej przepisy ZAWSZE wychodzą perfekcyjnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weszłam dzisiaj na kanał Ochikeron.... I jej przepisy są fantastyczne, aż ślinka cieknie, jak się na to wszystko patrzy :) Dzięki za ich polecenie!

      Usuń